Autor: Tanjug, 021

Novi Sad
23.02.2019.
07:25 > 07:25
Žitelji Čortanovaca i Banstola zahtevaju da hitno bude uvedena autobuska linija od Novog Sada do tih mesta jer su, kažu, praktično "odsečeni" od Novog Sada i Sremskih Karlovaca od kako je obustavljen železnički saobraćaj na deonici pruge Novi Sad - Stara Pazova.
  • DEDEMOGA

    26.02.2019 19:00
    ZNA SE KOLIKO PUTNIKA JE
    Koristilo VOZ i KADA!!!
    Ministarka je trebala da obezbedi Autobuse na račun Izgradnje!
    Posle če trebati za Prugu Novi Sad Subotica!!!Kada več ne grade i taj deo!!???
    Pa,Pruga NS-SU bi bila pre gotova!?
  • Nemanja

    25.02.2019 09:47
    Ju, vid' skandala, vikend naselje prepuno ilegalnih kuća nema redovne polaske ka gradu! Pa šta bi Banstole, nije vam Putin poklonio autobuse za crkvu? Ali ne možete da kažete da vam Novi Sad i dalje nije bliži nego mesto iz kojeg ste došli!
  • Čortanovčanka

    24.02.2019 12:23
    Ako sam ja dobro shvatila nema voza do 2022 godine, a I tada kada krene mi nećemo imati železničku stanicu, treba neki novinar da napiše članak I na tu temu. Ko je dozvolio, čija je krivica što su Čortanovci ostali bez 2 železničke stanice šta će nama brza pruga, I put do Budimpešte za 2 sata kada mi imamo skoro 3km do prve železničke stanice po novom projektu. Ko je to dozvolio???
  • Чортановци

    24.02.2019 11:45
    @IZNOGUD
    “Pa kako da ide voz prugom koja treba da se gradi ?“

    Власти су својевремено обећавале, да ће стара пруга остати све са возовима, док се не изгради један колосек нове пруге.
    По изградњи једног колосека нове пруге с брзим возовима, стара пруга би се расформирала и почела би изградња другог колосека брзе пруге.

    Другим речима, по тим обећањима, воз између БГД и НС не би никада престао да саобраћа.

    Међутим, сада су вероватно проценили, да им је лакше да одмах расформирају стару пругу и да на делу исте трасе (која није на надвожњацима) поставе један колосек нове, брзе пруге, а за народ, ко још мари што ће остати без ж. превоза (а алтернативни превоз нису обезбедили).

    Не би ме чудило, да су се одлучили за овај други сценарио, да би се могли похвалити брзином и смањењем трошкова извођења радова.

    Ко зна, када се изради тај први колосек нове пруге, када ће и да ли ће се уопште почети други колосек (с обзиром на заинтересованост мађарске стране, тј. важности по Мађаре за тај правац и ценом целог подухвата)?

  • IZNOGUD

    24.02.2019 10:19
    Voz
    Pa kako da ide voz prugom koja treba da se gradi ? Ako će to rešiti neke probleme onda tako mora. Postoji i put valda ? Što se ne organizuju mesne kancelarije,opštine...linijski taksi i sl. Samo se kuka...
  • Lala

    24.02.2019 10:12
    Totalna nebriga
    "Nadam se da ce mo za dva tri meseca dobiti odgovor od nadleznih da li tu liniju mozemo uvesti"Ovaj optiimisticki rok pokazuje kolika je briga vlasti za gradjane kojim inace odgovaraju za svoj rad.Umesto da se unapred trazilo resenje, jer se znalo da ce do ovog doci, nadlezni palamude kao da se radi o necem nebitnom i sto se moze u nedogled otezati.
  • Kaya ponovo

    23.02.2019 22:46
    Godine 1890. slikarka Poleksija Todorović je slikala pogled s Banovog brda, na voz koji ide iz Beograda prema Novom Sadu. Danas bi stajao u Novom Beogradu, Zemunu i Zemun polju, Batajnici, Staroj Pazovi, Novoj Pazovi, Iđiji, Beški, Čortnovcima, Karlovačkim vinografima, Karlovcima, Petrovaradinu i Novom Sadu. I ljudima iz svih tih mesta oduvek je mnogo značilo što mogu da putuju između naselja, koja autobusima nisu povezana. Deca idu u škole, u oba pravca, odrasli na posao svakodnevno (zapravo više ne idu i nikada više vozom neće ići). Kada bude puštena nova pruga, voz se neće zaustavljati u tim mestima i nije ni trebalo ukidati prugu, već je osposobiti za normalan saobraćaj (mada je već gomilu puta "rekonstruisana"). Neće više ići ni turistički voz Romantika jer ni on nije za brzu prugu. Ni cene neće biti kao za običan voz, jer vožnja brzom prugom košta kao vožnja avionom. Jedino da poverujemo našem predsedniku da nam strašno dobro ide pa ćemo svi putovati letećim automobilima!
  • Tokmak

    23.02.2019 21:53
    Mihajlovićka
    Jedini krivac zašto se došlo u ovakvu situaciju je Ministarstvo saobraćaja, a zatim i Privredna komora Srbije. Poštu je Ministarstvo odavno znalo da će doći do obustave železničkog prevoza trebalo je inicirati preko Privredne komore Srbije da se blagovremeno usklade i registruju u Ministarstvu potrebne autobuske linije, jer se radi o međumesnom prevozu i za njegovu registraciju nadležno je Ministarstvo. Međutim oni o tome nisu uopšte razmišljali. Stoga bi trebalo da odgovaraju zbog ovog, zaista. velikog propusta.
  • Kaya

    23.02.2019 19:57
    I beška je odsečena od sveta. Đaci ne mogu ni u Novi Sad, ni u Inđiju. da li je neko mislio o svemu ovome kada je odlučio da ukine vozove?
    Naravno da nije!
    Sve ih treba baciti aligatorima, žgadiju neopevanu!
  • Nerad Lencugic

    23.02.2019 16:46
    Taj problem je trebalo resiti i ljudima ponuditi alternativu PRE obustave vozova. Bar se tako radi u civilizovanom svetu. Ali, ovo je Srbija, ovde vise nema sposobnih da se sluze mozgom i zato ce stanovnici tih naselja morati da cekaju mesecima dok se nadlezni nakanu da im uvedu autobusku liniju. Mozda bi ubrzali stvar ako blokiraju put?
  • Волим Чортановце

    23.02.2019 14:25
    Чортановци у срцу!
    Тешко је поверовати да Чортановци, који су имали 54 пала борца у Народно-ослободилачкој борби и још исто толико побијеног обичног народа, од деце до стараца, данас у Слободи и двадесетпрвом веку, немају основних услова за живот.

    Данас, потомци бораца Прве војвођанске бригаде, у селу, где је скоро свака кућа имала жртава у борби за Слободу, данас су тим потомцима одузете железничке станице и ускраћено им је право на јавни превоз.

    Ово је велика срамота и брука за власт, која се хвали како се бори за развој села и останак младих на селу!
  • Vojvodjanka

    23.02.2019 12:11
    Selo i vikend naselje
    Ako pričamo o "zgodnoći" putovanja iz Čortanovaca do bilo kuda, prvo da objasnimo nekima koji paradiraju podatkom da Čortanovčani imaju na raspolaganju "Lastine" linije.
    Čortanovci su od glavnog puta udaljeni baš tih nekoliko kilometara. Selo je uz prugu, a ono što neupućeni zovu Čortanovcima jeste vikend naselje koje je bliže drumu i koje se prostire od druma do seoskog groblja. Oduvek su stanovnici sela bili vezani za prugu, deca su vozom odlazila u škole, zaposleni vozom putovali na radna mesta. Vikendaši su dolazili do svojih kuća po rasporedu svojih slobodnih dana i to uglavnom iz Beograda i svojim automobulima.
    Da bi čortanovački školarci stigli kud su naumili, treba im prevoz do "Ruke", do raskrsnice auto-puta. Radnički živalj ima isti problem. Od kada se red vožnje na železnici pokarabasio, jedini izlaz se našao u privatnim, najčešće divljim prevoznicima koji su u svemu tome našli lepu računicu. Sada je selo definitivno odsečeno od sveta, pa se pitam koga briga za međunarodni voz u nekoj budućnosti kad vidim da je ovakvim potezom država presudila čitavom naselju koje je do nedavna bilo lepo, napredno i bogato?
  • net

    23.02.2019 12:10
    I Srbija je odsecena od Evrope .
  • Wolf 359

    23.02.2019 11:56
    Jel to oni misle na gradskog prevoznika,koji ni gradski red voznje ne moze da ispostuje? Nemojte se puno nadati,ovi neoradikali su dotukli gsp,kao i svako gradsko jp.
  • IZNOGUD

    23.02.2019 11:46
    Eto šanse za linijski taxi....
  • Čortanovčan

    23.02.2019 09:33
    Vratite liniju GSP Novi Sad
    Ukinuli su liniju GSP-a iz Novog Sada, jer teritorijalno samo selo pripada Inđiji. Uveli su Lastu, koja je neredovnih linija (ne može se pouzdati u red vožne) i veoma skupih karata.
    To je interes Laste, a ne nas Čortanovčana.

    U selu nikada nije bilo gore, zapušteno je i neodržavano, a njime vladaju neki stranački ljudi iz Beške, kojima je jedino bitno da se glasa za SNS.


  • maki

    23.02.2019 09:31
    prevoz
    Dao Bog da i Vi putujete na posao kao mi....Sa svih tih 11 autobusa i 35 polazaka...Iz Krčedina,Beške,Čortanovaca,Banstola ....Da Vam radno vreme bude 8h a od kuće budete odsutni zbog prevoza po 14h...
    Srećno, pa se javite
  • Прави Сремац

    23.02.2019 09:04
    @Sanja
    “Ja ne razumem šta je sa vama ljudi kada ste tako negativni nad tudjom nemoći.”

    Драга Сања,
    То нису људи, то су режимски ботови, који се по задатку јављају (Амон&Мик и слични).
    Нормални људи нису без емпатије према другим људима, али је зато овим режимским ботовима једини циљ, да изврћу истину и да нападају све оно, за шта им њихова централа процени да је потребно да нападају.

    У овом случају, катастрофално лоша политика и небрига локалне СНС власти је довела до патње тог дела народа Срема и наравно, бот-машина је добила задатак да то негира, а оправдане народне захтеве прогласи измишљене. Још ће на крају рећи, да су Бешчани и Чортановчани сами желели да им се дешава, то што им се дешава!?!


  • Sone

    23.02.2019 08:38
    Da znaju
    Kakve veze ime kojoj opštini pripadaju ti ljudi...... Uvesti GSP do tih mesta, ljudi će početi kupovati kuće i oživeće se i ta sela neko će u Indjiju, neko u Novi Sad putovati iz svojih razloga .... Mesečna karta je toliko, red polazaka je takav i da vidite.... U Oslu ljudi idu 45 km brodom na posao, žive po planinama, fjordovima i za 25 minuta su u centru Osla autobusom, brodom, železnicom.. Uslovno rečeno grad se širi, ljudi žive opušteno i niko se ne gura u "centar". Daj malo šire pogledajte....
  • Sanja

    23.02.2019 02:38
    Ja ne razumem šta je sa vama ljudi kada ste tako negativni nad tudjom nemoći. Jer to je nemoć u pravom smislu te reči, ostali smo odsečeni od Sveta ukidanjem voza, Tačno sama raskrsnica Banstol ima medjumesnu autobusku stanicu, ali do centra sela Čortanovci ima 6 km dužine puta uz koji su kuće I ulice, znači samo oni koji žive oko same raskrsnice nemaju problem svi ostali imaju. Polasci koji postoje u redu vožnje propale Indjijske Laste pola ne saobraćaju za vreme raspusta, a ovi koji saobraćaju neretko se desi da ne dodju, kasne, pokvare se na pola puta.Deo Čortanovaca pripada Novosadskoj teritoriji, pa zašto onda ne bi bio uveden gradski atobus, kome to smeta lično kada vidim da se bunite.
    A na kraju krajeva Čortanovci su ostali bez dve železničke stanice, Beška takodje a mi imamo puna prava kao I svi gradjani ove države , pokrajine na javni prevoz.
  • ko ne radi svoj posa

    22.02.2019 23:18
    joooooooooj
    zar treba to da se moli ili je logicno pre no sto se nesto ukine da se uvede alternativa?
  • Чортановци

    22.02.2019 22:37
    @Аmon
    “..Sami ste birali da pripadnete Inđiji....”

    Не лупетај!
    Да ниси написао ову ординарну глупост, помислио бих само да си необавеште, али овако, сам си се одао, боту!
    Коштаће вас ово на изборима, јер Бешка и Чортановци нису никада били овако урнисани као сада!
  • Mik

    22.02.2019 21:44
    Kakve gluposti se ovde pisu. Banstol nikad nije imao prugu, kako im je onda sad kao ukinuta. Dnevno iz Cortanovaca ka Novom Sadu ima 11 Lastinih polazaka, a sa Banstola ka Novom Sadu ima ukupno 35 prolaznih buseva. Kako su onda to odseceni od sveta? Do kad ce se pisati ovakvi tendenciozni i verovatno naruceni tekstovi????
  • Deda

    22.02.2019 21:26
    Zamajavanje
    Prvo je rečeno da vozovi novom trasom trebaju krenuti 15. decembra 2019. Posle su se pojavile informacije da će se radovi proširiti na 2020. godinu, sada se već najavljuje 2022. godina. Šta reći nego neozbiljno i zamajavanje naroda!!!
  • Irena

    22.02.2019 21:21
    A npr da su prvo resili problem alternativnog prevoza, a onda poceli sa izgradnjom pruge koja ce trajati duze nego gradnja piramida? U Srbiji stanje redovno..
  • Amon

    22.02.2019 21:02
    Stanovnici Banstola do prve železničke stanice imaju ravno 7 kilometara. Ne znam koga foliraju da idu vozom. I Banstolci i Čortanovčani imaju najmanje 10 lastinih polazaka dnevno ka NS. Sami ste birali da pripadnete Inđiji....

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna